اخبار

اختصاصی بسپار/ افزودنی هایی با توانایی بهبود عملکرد در صنعت رنگ و پوشش

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر  مجله Coatings World در این ماه با تعدادی از تامین کنندگان اصلی افزودنی های موثر، از جمله با Joshua Halstead مدیر توسعه برنامه های کاربردی جهانی شرکت کلارینت. Keith Condon مدیر فروش داخلی شرکتkeim additec ، John McAllister مدیر فروش بین الملل شرکت (Industrial Division, Micro Powders Inc. (MPI ، Thomas Kinlin مدیر بازاریابی فنی شرکت Shamrock Technologies و Robert Ruckle مدیر بازاریابی و فروش شرکت Siltech Corp مصاحبه کرد.
CW : شرکت شما چه نوع افزودنی هایی ارائه می دهد؟
Borchers : Borchers طیف گسترده ای از افزودنی ها با کارایی بالا را ارائه می دهد از جمله کاتالیزورهای با کارایی بالا برای پخت آلکیدها و پوشش های یورتانی، افزودنی های ضد پوسته برای سامانه های روغن پایه، اصلاح کننده های رئولوژیکی با بازدهی بالا، دیسپرس کننده ها، کف زداها، افزودنی های همترازکننده، بهبوددهنده های چسبندگی و محصولات ضد رویه .
Clariant : شرکت رنگ و پوشش Clariant مجموعه گسترده ای از افزودنی های سازگارکننده را داراست که کارایی پوشش ها را افزایش می دهد. افزودنی خاصی که شرکت به شدت روی آن سرمایه گذاری کرده است، بسیاری از جنبه های مختلف عملکردی در کنسانتره های رنگی و نیز در پوشش افزایش می دهد. تطبیق پذیری دیسپرس کننده ی Dispersogen PLF 100 به فرمول سازان اجازه می دهد تا نسخه های خود را با غلظت های مختلف رنگدانه به سادگی تهیه کنند. علاوه بر این، Emulsogen LCN 118 یک پلیمر امولسیون کننده است که خواص فوق العاده ای در سایش و ترشوندگی سطحی در نسخه های با PVCهای کم نشان می دهد.
افزودنی های واحد تجاری ما طیف گسترده ای از افزودنی ها را برای رنگ و پوشش در سه خط تجاری مختلف ارائه می دهند. محلول های سطحی پیشرفته به بهبود خواص سطحی پوشش با انواع مختلفی از واکس کمک می کند. آخرین مورد از محصولات ما، بازدارنده های شعله است که محدوده ی وسیعی از محلول های بدون هالوژن برای پوشش های متورم شونده را شامل می شود که با نام خط تولید Exolit و با هدف محافظت در برابر آتش و مطابق با دقیق ترین استادنداردهای ایمنی در برابر آتش طراحی شده است.
keim additec : شرکت kein additec افزودنی هایی با کارایی بالای زیر را ارائه می دهد.
دیسپرس کننده ی واکس، اصلاح کننده های سطحی، دیسپرسس کننده، عوامل همترازکننده سطحی/ ترکننده، کف زداها، عوامل آبگریزکننده، اصلاح کننده های رئولوژیکی و بسط دهنده ها
Micro Powders : شرکت Micro Powders مجموعه ی کاملی از افزودنی های واکس طبیعی و مصنوعی را برای محافظت از سطح ، کاهش براقیت ، بافت، آبگریزی و دفع آب ارائه میدهد. این واکسها میتواند در طیف گسترده ای از کاربردهای رنگ و پوشش و همچنین هنرهای گرافیکی استفاده شود. ما جامع ترین سبد پودرهای واکس خشک، دیسپرس کننده های واکس و امولیسیون های واکسی موجود در صنعت را در اختیار داریم.

مترجم: مهندس مطهره کرامتی نیا، دانشجو دکتری مهندسی رنگ، پژوهشگاه رنگ

 

(ادامه دارد …)

متن کامل این مقاله را در شماره 231 دوماهنامه پوشرنگ از گروه مجلات بسپار که در پایان دی ماه ۱۴۰۰ منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های ۰۲۱۷۷۵۲۳۵۵۳ و ۰۲۱۷۷۵۳۳۱۵۸ داخلی ۳ سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. نسخه الکترونیک این شماره از طریق طاقچه و فیدیبو قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا