اخبار

اتاق تهران زبان چینی پایه و تخصصی به فعالان اقتصادی می آموزد

بسپار به نقل از وبگاه اتاق بازرگانی تهران می نویسد، مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران که نیازسنجی آموزشی فعالان اقتصادی را به عنوان یکی از ماموریت‌های خود تعیین کرده است، در نظر دارد برای تسهیل امور بازرگانان و تجاری که با کشور چین دارای مناسبات تجاری هستند، دوره آموزشی زبان چینی برگزار کند. ساختار این دوره چنین است که زبان چینی پایه برای شروع ترم تدریس می‌شود و پس از آن دوره تخصصی بازرگانی آغاز می‌شود.


طول ترم نخست دوره آموزش پایه زبان چینی، 14 جلسه 90 دقیقه‌ای خواهد بود و این دوره از تاریخ 13 اردیبهشت ماه 95 تا 26 خردادماه خواهد بود. لازم به ذکر است که آموزش زبان چینی پایه، طی 6 ترم به پایان خواهد رسید. تدریس این دوره را نیز محمدصادق بروجردی با بیش از پنج سال تجربه تدریس زبان چینی و مترجمی همزمان در نمایشگاه‌های بین‌المللی برعهده خواهد داشت.


لازم به توضیح است که منبع درسی این دوره، مجموعه «راه ابریشم جدید» است که به منظور آشنایی تجار و بازرگانان و کسانی که با کشور چین در ارتباط اقتصادی هستند، طراحی شده است. این مجموعه به شکلی متمرکز زبان آموزان را با مهارت‌های لازم برای تجارت با چین آشنا می‌کند. هزینه ترم اول این دوره شامل بسته آموزشی و گواهینامه شرکت در دوره از اتاق بازرگانی تهران برای اعضا 2.600.000 ریال بوده و برای سایر متقاضیان 3.500.000 ریال است.


با توجه به محدودیت ظرفیت، آخرین مهلت ثبت نام تاریخ هشتم اردیبهشت ماه تعیین شده است. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس حاصل بگیرند.
فرم ثبت‌نام برای این دوره از فایل پیوست قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا