اخبار

آیفون 7 با پلیمرها ضد آب می شود!

بسپار می نویسد، نسل جدید گوشی‌های هوشمند اپل که احتمالا آیفون 7 نام خواهد گرفت، قرار است ضدآب باشد و به همین منظور از فناوری خاصی استفاده خواهد شد.


به گزارش فارس به نقل از ولیوواک، البته iPhone 6S  و  6S Plus هم تاحدی ضدآب هستند. اما احتمالا در آیفون7 از نوعی قاب مومی خاص با قابلیت خودترمیمی به همین منظور استفاده خواهد شد. پوشش یاد شده مانع از آسیب دیدن اجزای گوشی آیفون 7 در صورت افتادن آن در آب خواهد شد.

اختراع تازه ای که اپل در این زمینه ثبت کرده نوعی پلیمر منعطف طبیعی است با قابلیت ترمیم خودکار است و پرت یو اس بی، هدفون و دیگر منافذی که امکان نفوذ آب از طریق آنها وجود دارد را می پوشاند و مانع از ورود آب و گرد وغبار و دیگر آلودگی ها به درون گوشی می شود.

مزیت این پوشش پلیمری آن است که استفاده از پرت یو اس بی و هدفون را بدون مشکل خاصی ممکن می کند و به محض جدا کردن جک هدفون و یواس بی پوشش یادشده مجددا خود را بسط می دهد و کل فضای خالی را می پوشاند.

این گوشی احتمالا شهریور ماه سال آینده روانه بازار می شود. این شرکت قبلا هم فناوری خاصی را برای خارج کردن آب و دیگر مایعات از بلندگوهای الکتریکی ابداع کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا