اخبار

آمیزه های جدید PP: حسی تجملاتی در خودروهایی ارزان

بسپار/ایران پلیمر شرکت SABIC که تولیدکننده ای پیشرو در صنایع مواد شیمیایی می باشد، از محدوده ی گسترده  ای ز آمیزه های PP رونمایی کرد. نکته حایز اهمیت در تولید این آمیزه های PP ایجاد احساس نرمی در عین ضد خراش بودن در قطعات داخلی خودرویی که دارای شفافیت اندک و رنگ نشده می باشد، است.

آمیزه های جدید PP تولید شرکت SABIC قادر هستند ظاهری تجملاتی (Luxury) را حتی در خودروهای ارزان قیمت ایجاد نمایند. به صورت همزمان، این مواد قابل قالب گیری تزریقی به کاهش قیمت خودروهای OEM و تایرها تا 50 درصد کمک نموده چراکه عملیات ثانویه همچون اعمال رنگ، هرگونه منسوج، فوم و یا هر نوع پوشاننده ی سطوح دیگری روی آن ها را حذف می کند.

علاوه بر ایجاد احساس نرمی بسیار خوب، آمیزه های جدید PP شرکت SABIC قادرند سطوح جذابی را با خاصیت ضد خراش بودن، مقاومت ضربه ی زیاد و جمع شدگی (Shrinkage) بسیار کم ایجاد نمایند. این آمیزه ها خاصیت اتلاف صدای (Sound damping) خوبی را نیز دارا هستند. این ویژگی قادر است صدای اتاق خودرو را تا مقادیر چشمگیری کاهش دهد.

این گونه های جدید که به صورت جهانی قابل دسترس می باشند، دارای انواع مختلفی بوده که درصدهای متفاوتی از الیاف کوتاه شیشه را دارا می باشند. این تنوع گونه می تواند میزان سفتی و چگالی متفاوتی را طبق درخواست مشتری ایجاد نماید. برای کنترل رنگ و جلوگیری از هرگونه تغییر رنگ، این گونه های تولیدی در برابر UV مقاوم شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا