اخبار

آریا پلیمر پیشگام جایزه طلایی پارک های علمی و فناوری آسیا را شکار کرد

ّبسپار می نویسد، شرکت آریا پلیمر پیشگام (از شرکت های مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان) به عنوان برترین شرکت مستقر در پارک های علمی و فناوری آسیا شناخته شد.

این شرکت با ارائه فناوری اکستروژن واکنشی و نانوکامپوزیت های پلیمری موفق به کسب جایزه طلایی (Grand Prize)  در مراسم ASPA Award 2016  گردید.  این جایزه به شرکت هایی تعلق می گیرد که در آن ها به کمک مهارتهای مدیرتی بالا، ایده های کاربردی و دانش های فنی متعدد به مرحله تجاری سازی رسیده و در جهت توسعه فناوری در اسیا نقش به سزایی داشته باشند.

در بخشی از متن لوحه آمده است: 
اين جايزه به منظور تقدير از نقشی كه شرکت آریا پلیمر پیشگام در جهت توسعه تكنولوژی و صنعت در آسيا ايفا نموده است، به اين شركت اهدا می گردد

مراسم اعطای “جایزه ASPA” هر ساله از سوی انجمن بین ‌المللی پارک‌های علمی آسیا میان شرکت‌ها، مؤسسات مستقر در پارک‌های علم و فناوری عضو این انجمن با هدف تشویق شرکت‌های “دانش‌بنیان” و فن‌آفرین جهت دستیابی به روحیه تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه، ایجاد فرصت‌های مناسب در راستای یافتن شریک تجاری و معرفی مدل‌های شرکت‌های موفق برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که بیستمین كنفرانس بين‌المللي انجمن پارك‌هاي علمي و فناوری آسيا  ASPA 2016  به ميزباني  شهر حیدرآباد هند   19 الی 22 اکتبر برگزار گردید و جایزه طلایی آن توسط آقای Hirohisa Uchida  مدیر ژاپنی پارک های علمی و فناوری آسیا به آقای محمد علی آبادی فراهانی مدیرعامل آریا پلیمر پیشگام اهدا گردید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا