اخبار

آریاساسول، ناجی آهوی جبیر شد

بسپار می نویسد، رئیس روابط عمومی پتروشیمی پلیمر آریاساسول، با اشاره به لزوم توجه به مسوولیت های اجتماعی در صنعت پتروشیمی، گفت: آریاساسول افتخار حمایت از آهوی جبیر و جلوگیری از انقراض این آهو را دارد که با حمایت های صورت گرفته هم اکنون تعداد این نژاد آهو به 40 راس رسیده است.

 فرامرز پریزی در مراسم بازدید خبرنگاران از عسلویه، گفت: امروز باید در کنار اعداد و ارقام صنعت، به مسوولیت های اجتماعی نیز پرداخته شود و ببینیم صنعت پتروشیمی چه تاثیری بر منطقه و محیط زیست داشته است.

وی با اشاره به اینکه آریاساسول، به عنوان یک شرکت پیشگام و پیشرو در حوزه مسوولیت های اجتماعی سعی کرده تا به وظایف خود عمل کند، گفت: در راستای کمک به بخش فرهنگی، مدرسه ای کاملا هوشمند در اخند عسلویه ساخته ایم که منحصر به فرد است.


رئیس روابط عمومی پتروشیمی پلیمر آریاساسول با اشاره به طرح مطالعاتی خلیج نایبند که در دستور کار قرار دارد، گفت: آریاساسول یکی از پیشروترین شرکت ها در زمینه همکاری و همراهی با محیط زیست بوده و پیش از این نیز به حل مشکل کشند قرمز کمک کرده است.


پریزی با بیان اینکه بر اینکه شرکت های پتروشیمی تولیدی باید به محیط زیست ایمن توجه جدی داشته باشند، اظهار کرد: فلرهای پتروشیمی آریاساسول به صورت آنلاین از سوی محیط زیست پایش می شود و تلاش شده است که آلاینده ها را کاهش دهیم.


پریزی همچنین افزود: ظرفیت تولید پتروشیمی آریاساسول، یک میلیون و 600 هزار تن اتیلن در سال و حدود 90 هزار تن تولید محصولات جانبی است.


وی با اشاره به این که آریاساسول، به نوعی نخستین سرمایه گذاری 50  50 درصدی مشارکت شرکت ایرانی و شرکت خارجی است، گفت: شرکت ساسول توانست در احداث 3 کارخانه همکاری داشته باشد و سپس جای خود را به شرکت ساتا داد.

مدیر روابط عمومی پتروشیمی پلیمر آریاساسول تاکید کرد: این پتروشیمی امروز بدون حضور حتی یک کارشناس خارجی در حال تولید است. ما نیازمند پرداختن به حوزه کارشناس سالاری هستیم چرا که کارشناسان، زیرساخت های قوی برای کشور می سازند.

منبع: نیپنا


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا