اخبار

آخرین فناوری های NEGRIBOSSI ایتالیا در نمایشگاه K آلمان

بسپار می نویسد، کمپانی NEGRIBOSSI  ایتالیا سازنده پیشرفته ترین ماشین آلات تزریق پلاستیک با نیروی گیره از 50 الی 7000 تن بوده که در سال 1947 اولین دستگاه تزریق پلاستیک خودرا را به بازار ارائه کرد.


در نمایشگاه k-SHOW آلمان این کمپانی از یکی از جدید ترین ماشین آلات تزریق پلاستیک خود برای اولین بار در دنیا و با نوآوری های بسیار ( به نام پروژه X)  رو نمایی خواهد کرد. 
در سری جدید این ماشین آلات ( پروژه X) که برای اولین بار از سیستم گیره ، اکسترودر و سیستم کنترل با طراحی و کارآیی منحصر به فرد و خلاقانه ای استفاده شده معرفی گردیده ، و کلیه علاقه مندان و دست اندر کاران می توانند با آن در این نمایشگاه آشنا گردند.
به علاوه سری جدید ماشین آلات تمام الکتریک این کمپانی ( سری ele) با طراحی جدید سیستم بازویی گیره با کارائی بسیار بالا و سیستم کنترل پیشرفته smartflex 2 ،  مناسب برای تولید انواع ظروف IML ، قطعات پزشکی و غیره با سایکل تایم کم به نمایش گذاشته خواهد شد.
ماشین آلات فول الکتریک سری ele  در 8 مدل و با نیروی گیره از 50 الی 350 تن قابل ارائه خواهد بود.
همچنین بخشی از غرفه این کمپانی به نمایش روبوتهای پیشرفته برند SYTRAMA  (ساخت ایتالیا) که از شرکتهای زیرمجموعه کمپانی NEGRIBOSSI  است، اختصاص داده شده.
به علاوه در سالن 4 و غرفه B22 با همکاری کمپانی روبات سازیROBOMAXI  دستگاه تزریق پلاستیک سری Janus کمپانی NEGRIBOSSI  که جهت تولید سطل 1 لیتری دسته دار IML  با سرعت بالا (قالب دو کویته) اختصاص داده شده  به نمایش گذاشته خواهد شد.
لطفا جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر  با نمایندگی این کمپانی در ایران ( شرکت ایده صنعت آتبین) با شماره : (تهران) 88014084- 88014024 تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا