اخبار

پالت تاشو جدیدترین محصول پرشین صنعت

بسپار می نویسد، سید جواد میرحیدری، مدیرعامل پرشین صنعت، در گفتگو با بسپار گفت: همانگونه که اطلاع دارید پرشین­ صنعت دوازدهمین کارخانه ­ای است که آن را راه ­اندازی کرده ­ام.

امروزه تولیدات پرشین صنعت، قطعات صنعتی بزرگ، باکس پالت، پالت­های صنعتی و بهداشتی است. همچنین به 28 کشور آسیایی و 5 کشور اروپایی صادرات داریم. قطعات صنعتی بسیاری را  تولید می­کنیم. پیشتر پرشین صنعت قطعات خودرو تولید می­کرد اما با ایجاد مشکلاتی در تولیدات خودروسازی ­ها به سمت تولید قطعات پالت و باکس پالت حرکت کردیم. همانطور که می­دانید برادران با یک دیگر فعالیت می­کنند (رازک شیمی و پرشین صنعت). رازک شیمی در قطعات تفکیک زباله از مبدا از مخازن 10 لیتر تا 1100 لیتر را دارد و پرشین صنعت در قطعات بسته­ بندی و  لوازم بسته بندی فعالیت می­کند.
امسال حدود 4 نوع محصول جدید در انواع­ مختلف پالت ارایه دادیم و در مجموع حدود 23-24 نوع پالت داریم. به تازگی یک پالت تاشو برای معرفی در این نمایشگاه ارایه کرده­ایم که تا چند ماه دیگر در بازار عرضه می­ شود.

ادامه دارد …)

متن کامل این مصاحبه را در شماره 172 ام ماهنامه بسپار که در دی ماه منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا