مقالات

به بهانه یک رنگ …

پنتون نامی آشنا برای بسیاری از دست در کاران صنعت پلیمر است. شرکت قدرتمند و فناوری که به عنوان زبان استاندارد برای انتقال مفهوم رنگ میان طراح، تولیدکننده و کاربر شناخته می شود. بیش از ۵۰ سال تجربه و نقش رهبری این شرکت، انتخاب رنگ سال توسط آن را به معتبرترین تبدیل کرده است که در نهایت و در طول یک سال برای معماران، طراحان مد و نیز تولیدکنندگان بخش های مختلف از جمله لوازم خانگی، بسته بندی و … مبنا خواهد بود.

امسال این شرکت، رنگ سبز تازه را به عنوان رنگ سال برگزیده است. رنگی بی بدیل که آن را در ابتدای بهار، هنگام بیدار شدن گیاهان از خواب زمستانی و نخستین جوانه های حیات، بارها دیده اید و این سبز تازه، بی شک مسحورتان کرده است.

بیایید این انتخاب را نشانه ای ببینیم برای آنکه شروعی دوباره داشته باشیم. در این روزهای سرعت هر چیز، فارغ از سن و سال حتما می شود که یک بار دیگر زندگی کردن را آغاز کنیم. بسیاری از ما آنقدرها درگیر و وابسته به روند فعلی زندگی روزمره شده ایم که حتی فرصتی برای فکر کردن در مورد تحلیل دیروز، خواست های امروز و افق های های فردا نداریم. شاید، یک جا باید بایستیم. فقط برای چند لحظه، یا چند ساعت یا حتی چند روز. بعد می توانیم دوباره راه بیفتیم. در زندگی خود با شادمانی بیشتری و در کار خود با ایده های تازه تری.

پیشنهاد می کنم به خودم و شما که کمی از هر روز پرتلاطمی که تعجیل بی معنایی جزیی از آن شده است، رها کنیم خود را. بعد اطراف را ببینیم، واقعی و صدای آدم های زندگی مان را بشنویم. فکر می کنم همین چیزهای کوچک خیلی متعجبمان خواهد کرد، باور کنید.

ما هم می تواینم سبز شویم.

 

تبسم علیزادمنیر

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا