اخبار

بازار رو به رشد پلیمرهای فعال الکتریکی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، انتظار می‌رود بازار جهانی پلیمرهای فعال الکتریکی (Electroactive)  با توجه به درآمد از سال 2016 تا 2024 طبق شاخص CAGR رشدی 7/6 درصدی داشته باشد. 

طبق گزارش منتشر شده از Transparency Market Research انتظار می‌رود این درآمد که در پایان سال 2016 حدود 3/15 میلیارد دلار بود در انتهای سال 2024 به 5/69 میلیارد دلار برسد.

ساخت و توسعه‌ی بسپارهای فعال الکتریکی به طور گسترده به تجهیزات الکترونیکی و فناوری‌های وابسته مربوط می‌باشد. بنابراین عامل کلیدی افزایش تقاضا برای بسپارهای فعال الکتریکی تولید پر رونق دستگاه‌های الکتریکی در سراسر جهان می‌باشد.

مواد سنتی با سرعت بسیار زیادی در حال جایگزین شدن بوده و تولیدکنندگان نیز خود را هماهنگ کرده و به این جایگزین شدن سرعت بخشیده‌اند. به علاوه انتظار می‌رود پیشرفت این بازار طی سال‌های پیشرو سرعت بیشتری گرفته و به دلیل افزایش تقاضای قابل توجه از کشورهای آسیا واقیانوسیه و اقتصادهای نوظهور آن‌ها غالب رشد خود را مدیون این کشورها باشد.

یکی دیگر از کاربرهای بسپارهای فعال الکتریکی صنعت خودروسازی می‌باشد. این بسپار در صنعت خودروسازی در بخش حسگرها و سیلندر و پیستون بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. صنعت خودروسازی از این مواد استقبال بسیار زیادی کرده چراکه بسیار سبک وزن بوده و استحکام و ماندگاری خوبی را دارا هستند.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا